because with paint zoom and starcraft 1 editor i can see models of sc1 really really close,so i noticed that they have golden drills (you could add a little golden tonality to the drills).
For the head of the high templar don't listen zarxiel please,that was only a fan art,he is his classic mistake,take the first "starcraft" image as good,we all know that is fan art,take a look of this image of 1997 drown by our loved Samwise Didier,he shows really clearly that high templar have a powerful khaydarin cristal on his head,is also from the control of that cristal that they took the powers,please the crap image of zarxiel doesn't matter,u have (suggestion) to put the sc2 high templar head,also the sc1 model show a shining giant cristal on the head of the High Templar.
PS:I see that with scv u follow my old sugestions :D
IT: L'immagine è ufficiale del HT, ma anke il tuo Art è ufficiale, quindi credo che possa andare bene entrambi, sarà Soul a decidere come farlo. Ora mando qualche immagine.
PT: A imageim è official du HT, ma o art du Def tambeim è official, entao eu ascio que ta bom os dois, sera vc Soul a decidir como fazer. Agora mando algumas imageims
È io k ho detto??non è mai stato realizzato,lo so anche io che è stato sospeso :D uffa hots quando arriviiiiiii,hai letto la storia della mutalisca????bellissima
Lol you guys. I won't use SC: Ghost concept art, that SCV doesn't look like SC1 or SC2. I will not put the Khaydarin Amulet back because that would be too much trouble. I think the HT only needs some team colors and I'll consider it done. For the SCV I still need to think what I can do about it.
On the unit for the HT in SC1 that was not a crystal but in fact his glowing eyes. I confirmed this last knight but playing around with it. There are two separate dots so I say throw some partice emmitters on his eyes and done. You shouldn't make the eyes TC either just like the original. I'm going to go back and give my SC1 ghost green goggles at some point :)
It's hard with remake stuff because some want the in game unit version, some want portrait version and some want concept art versions. Good work though!
@GhostNova91: Go Good suggestion for the HT eyes. But maybe I'll just add an emissive layer. Yeah, I understand. In SC1 units, portraits and concept art where nothing like one another. But I try to take the easy road and go with the details that are closer to the SC2 model XD
I don't try to make an exact model for SC1 as sometimes it simply doesn't fit the new style. My supply depot is one example, if I had tried to make it more and more like the SC1 version it wouldn't look good among the other structures, so I stopped changing it when I saw it had changed enough to remind me of the details from SC1.
Scusate se vado in OT, ma mica tantissimo trattandosi sia di remake che di Blizzard: vi piaceva Warcraft 2? Se si, ci sono dei russi che lo vogliono rifare in 3d (usando War3) e questi sono gli screenshots: http://xgm.ru/p/w2r/scrmodels1http://xgm.ru/p/w2r/scrmodels2 Wow i classiconi Blizzard vengono resuscitati, peccato all'appello manchino Diablo 1 e 2.
Terran infestato migliore???puoi postare un immagine ... Uff l'attesa per hots e' insopportabile;proposta:le unità uccise dall'idralisca muoiono con effetto disintegrazione,cioè l'effetto acido,in starbow succede così ed è bello come effetto.Il proiettile del guardiano e' da cambiare,alla fine e' una spora,non un essere parassita,quindi appena possibile cercherò un nuovo proiettile,penso che quello del lanciaspore potrebbe andare ma devo controllare bene
è uguale al nostro vecchio modello solo che quello di GN non ha il buco del fucile rimosso, per l'Idra nn sarei d'accordo visto che sono SPINE e non acido e poi non lo so nemmeno mettere l'effetto degli attacchi :(
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In SC1 high templars had team color on armbands even if barely visible due SC1 very small units. Also the "scarf" was team colored.
because with paint zoom and starcraft 1 editor i can see models of sc1 really really close,so i noticed that they have golden drills (you could add a little golden tonality to the drills).
IT: L'immagine è ufficiale del HT, ma anke il tuo Art è ufficiale, quindi credo che possa andare bene entrambi, sarà Soul a decidere come farlo. Ora mando qualche immagine.
PT: A imageim è official du HT, ma o art du Def tambeim è official, entao eu ascio que ta bom os dois, sera vc Soul a decidir como fazer. Agora mando algumas imageims
Davvero quello sgorbio e' ufficiale??soul remember that sc ghost doesn't matter for the lore aspect because it was never realised
se devo dirla ttt SC ghost è stato SOSPESO, nn cancellato, la Blizzard lo ha detto + e + volte, tra cui anke in una delle domande e risposte
È io k ho detto??non è mai stato realizzato,lo so anche io che è stato sospeso :D uffa hots quando arriviiiiiii,hai letto la storia della mutalisca????bellissima
la sto leggendo ora
Lol you guys. I won't use SC: Ghost concept art, that SCV doesn't look like SC1 or SC2. I will not put the Khaydarin Amulet back because that would be too much trouble. I think the HT only needs some team colors and I'll consider it done. For the SCV I still need to think what I can do about it.
On the unit for the HT in SC1 that was not a crystal but in fact his glowing eyes. I confirmed this last knight but playing around with it. There are two separate dots so I say throw some partice emmitters on his eyes and done. You shouldn't make the eyes TC either just like the original. I'm going to go back and give my SC1 ghost green goggles at some point :)
It's hard with remake stuff because some want the in game unit version, some want portrait version and some want concept art versions. Good work though!
@GhostNova91: Go Good suggestion for the HT eyes. But maybe I'll just add an emissive layer. Yeah, I understand. In SC1 units, portraits and concept art where nothing like one another. But I try to take the easy road and go with the details that are closer to the SC2 model XD
I don't try to make an exact model for SC1 as sometimes it simply doesn't fit the new style. My supply depot is one example, if I had tried to make it more and more like the SC1 version it wouldn't look good among the other structures, so I stopped changing it when I saw it had changed enough to remind me of the details from SC1.
Ok soul i have no more suggestions for you,do the models on your way :D
Scusate se vado in OT, ma mica tantissimo trattandosi sia di remake che di Blizzard: vi piaceva Warcraft 2? Se si, ci sono dei russi che lo vogliono rifare in 3d (usando War3) e questi sono gli screenshots: http://xgm.ru/p/w2r/scrmodels1 http://xgm.ru/p/w2r/scrmodels2 Wow i classiconi Blizzard vengono resuscitati, peccato all'appello manchino Diablo 1 e 2.
Diablo 1 e' stato fatto su bnet di sc due se nn erro,almeno in parte
Però sarebbe impossibile rifare la randomizzazione dei dungeon :(
la nuova mod di SC1 è pronta, devo solo aspettare che si cariki e la metto su DB, poi inizio a fa quella di BW che mi ci vorrà poco
Il nostro gn ha sfornato dei modelli ancora belli caldi e profumati :3
Ho visto, figata! Ma il goliath gia che c'era poteva farlo nero anzichè grigio ma chissene, l'importante è che sia figo e lo è. Azz 8 giorni a Hots!
Grandioso adesso abbiamo:
ecco xke voglio bene a GN.
Terran infestato migliore???puoi postare un immagine ... Uff l'attesa per hots e' insopportabile;proposta:le unità uccise dall'idralisca muoiono con effetto disintegrazione,cioè l'effetto acido,in starbow succede così ed è bello come effetto.Il proiettile del guardiano e' da cambiare,alla fine e' una spora,non un essere parassita,quindi appena possibile cercherò un nuovo proiettile,penso che quello del lanciaspore potrebbe andare ma devo controllare bene
è uguale al nostro vecchio modello solo che quello di GN non ha il buco del fucile rimosso, per l'Idra nn sarei d'accordo visto che sono SPINE e non acido e poi non lo so nemmeno mettere l'effetto degli attacchi :(