Meh, no building looks exactly as it did in SC1, it's the art style. I'd say just keep the SC2 buildings (robo, forge, stargate) the way they are. They already look enough like the SC1 stuff. Heck, the Beacon and Archives don't look like their SC1 counterpart. Neither does the Nexus or the Gateway. Everything changed.
It's seriously too much work. Just focus on whatever's not in SC2. (Citadel, Tribunal, etc.)
missione 3,c'eran dei doodad che impedivano di piazzare il gas nel geyser sopra alla tua base,modificata e messa su DB,inoltre stò facendo uno schema dello stargate e più vado avanti più mi accorgo che lo stargate di Cacho non va bene,e non venirmi a dire "l'ha fatto per noi,ci ha messo un sacco di tempo,dovresti ringraziarlo bla bla bla...",so già queste cose mi sono già congratulato e tutto,ma guardando bene il modello è uguale a quello di sc1 guardandoci da lontano,ma la forma effettiva è fatta malissimo,non ricorda nemmeno un semicerchio come l'originale,inoltre ho scoperto che lo stargate di sc1 (a parte l'anello interno e lo scudo sopra) è uguale a quello di sc1... http://starcraft.wikia.com/wiki/Stargate
Nessuna news su quel siege tank di SC1 rifatto come si deve? Lo screenshot prometteva benissimo. L'arbiter per quanto sia fatto bene: è di un giallo troppo acceso, diverso da quel giallo ocra che hanno i Protoss in SC2 e quando si muove di profilo si muove in una maniera strana.
Ugh, my Dropbox connection has been so slow, I'm so far behind the updates...
And I've been busy with other things. Looks like somebody's updated the maps that I had been working on, so now I gotta work on them all over again.
Now here's a legitimate question: Ep 1 Sc 4: The Jacobs Installation. Do we want to keep the Third-Person Shooter option for that level, or should it just be scrapped? I need to know before I can work on it further and do a bit of bug-fixing.
The Installation Jacobs and the Amerigo you can choose if you play in Third person or in the classic version, but in the other installation I think is not necessary, only in this 2 (because we have a fix hero in this 2, the other not, maybe the mission in the installation of ep 3, but I don't think...) for Precursor I don't modify nothing, but I don't remember if other member do it, but I think not...
Is a good idea,i will talk you about your sc1 stargate,when i will finish my scheme i will explain it to you,for now i can tell you that a modify to the sc2 stargate could be the better way to do a sc1 stargate,a model on SoulFilcher's style
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Meh, no building looks exactly as it did in SC1, it's the art style. I'd say just keep the SC2 buildings (robo, forge, stargate) the way they are. They already look enough like the SC1 stuff. Heck, the Beacon and Archives don't look like their SC1 counterpart. Neither does the Nexus or the Gateway. Everything changed.
It's seriously too much work. Just focus on whatever's not in SC2. (Citadel, Tribunal, etc.)
I am with you about robo and stargate
Le texture di Tarsonis in quali mappe? Io le metterei in quelle ambientate appunto su Tarsonis, ora così a occhio non ricordo quali sono su Tarsonis.
@DEFILERRULEZ: Go
perchè nell'originale nella 2 non c'era XP, quell'upgrade ci sta dalla 3 in poi
missione 3,c'eran dei doodad che impedivano di piazzare il gas nel geyser sopra alla tua base,modificata e messa su DB,inoltre stò facendo uno schema dello stargate e più vado avanti più mi accorgo che lo stargate di Cacho non va bene,e non venirmi a dire "l'ha fatto per noi,ci ha messo un sacco di tempo,dovresti ringraziarlo bla bla bla...",so già queste cose mi sono già congratulato e tutto,ma guardando bene il modello è uguale a quello di sc1 guardandoci da lontano,ma la forma effettiva è fatta malissimo,non ricorda nemmeno un semicerchio come l'originale,inoltre ho scoperto che lo stargate di sc1 (a parte l'anello interno e lo scudo sopra) è uguale a quello di sc1... http://starcraft.wikia.com/wiki/Stargate
parlaci tu allora, cmq ha detto che lo avrebbe aggiustato
Volevo dire "lo stargate sc2 e' quasi uguale a quello di sc1"
ha comunque delle differenze, la forma di quello di SC1 è più rozza e non ha l'anello intorno, parlaci tu con Cacho
Quando avrò finito lo schema glielo dirò
Nessuna news su quel siege tank di SC1 rifatto come si deve? Lo screenshot prometteva benissimo. L'arbiter per quanto sia fatto bene: è di un giallo troppo acceso, diverso da quel giallo ocra che hanno i Protoss in SC2 e quando si muove di profilo si muove in una maniera strana.
GhostNova ha congelato tutti i suoi progetti,quindi pure il tank è "freezed"
Nel senso che si è fermato o che li tiene per altre cose più avanti?
nel senso che SCU lo sta tenendo tanto occupato
Azz non vedo l'ora che esca.
@DEFILERRULEZ: Go
Ho provato, ho potuto dirgli.(sry, google translator!!!)
kainiris is better if you write on english,google translate is awful
Ugh, my Dropbox connection has been so slow, I'm so far behind the updates...
And I've been busy with other things. Looks like somebody's updated the maps that I had been working on, so now I gotta work on them all over again.
Now here's a legitimate question: Ep 1 Sc 4: The Jacobs Installation. Do we want to keep the Third-Person Shooter option for that level, or should it just be scrapped? I need to know before I can work on it further and do a bit of bug-fixing.
The Installation Jacobs and the Amerigo you can choose if you play in Third person or in the classic version, but in the other installation I think is not necessary, only in this 2 (because we have a fix hero in this 2, the other not, maybe the mission in the installation of ep 3, but I don't think...) for Precursor I don't modify nothing, but I don't remember if other member do it, but I think not...
I've been playing with the diffuse of the citadel of adun and got to this. What do you think?
I believe that it can be improved if we copy some details from the forge.
Check out my kitbashes! Custom Campaign Initiative: Lots of great Custom Campaigns!! Check out and Support!!
Is a good idea,i will talk you about your sc1 stargate,when i will finish my scheme i will explain it to you,for now i can tell you that a modify to the sc2 stargate could be the better way to do a sc1 stargate,a model on SoulFilcher's style